Alternativne energije

BIOGORIVA

BIODIZEL I BIOETANOL
Citroën komercijalizira pogonske sklopove dizajnirane za kretanje na biogoriva: biodizel za HDi dizelske motore i bioetanol za benzinske motore. Biodizel i bioetanol pomažu pri kontroli globalnog zatopljenja, smanjujući emisiju CO2 (glavni staklenički plin) vozila. Biogoriva smanjuju emisije štetnih plinova jer ne sadrže olovo te sadrže samo malu količinu sumpora. Budući da sadrže visoki postotak kisika, njihovo mješanje s konvencionalnim gorivima poboljšava sagorijevanje i tako smanjuje emisiju krutih čestica, ugljikovog monoksida i drugih zagađivača.

Biodizel
Biodizel je spoj dizelskog goriva i biljnog ulja dobivenog od biljaka kao što su uljna repica, suncokret, soja ili palmino ulje. Navedeno ulje se kemijski pretvara u metil estere biljnog ulja (VOME), koji se zatim miješaju s dizelskim gorivom. Europski propisi dopuštaju 5% VOME-a u dizelskom gorivu. Korištenje B30 biodizela smanjuje emisiju CO2 za 18%, a emisiju krutih čestica za 22%.

Bioetanol
Bioetanol je spoj benzina i etanola, alkohola koji se dobiva fermentacijom šećera (repa ili šećerna trska) ili škroba dobivenog iz žitarica (pšenica, kukuruz, itd.). Citroën je razvio benzinske motore koji mogu koristiti gorivo koje sadržava do 10% etanola (E10 gorivo). Korištenje E10 goriva smanjuje emisiju CO2 "well-to-wheel" za oko 6%. Na nekim tržištima, kao što su Brazil i Švedska, također prodajemo vozila koja koriste tehnologiju FlexFuel, koja se mogu kretati na gorivo koje sadrži do 85% etanola.

Citroën je svjestan problema koji se odnose na uzgoj hrane i proizvodnju energije. Stoga, pažljivo prati studije druge generacije biogoriva, koja su još u fazi ispitivanja (korištenje čitave biljke, korištenje biomase, morske trave, itd.). Naš cilj je osigurati kompatibilnost naših motora s navedenim gorivima čim dosegnu fazu industrijske proizvodnje, oko 2020.-2030.

KOMPRIMIRANI PRIRODN PLIN

Dostupan na vozilima Citroën C3 i Berlingo First, komprimirani prirodni plin je fosilno gorivo kojim priroda obiluje i koje se pokazalo učinkovitim prilikom korištenja (s oktanskim brojem između 125 i 130). On je ekološki, ekonomičan i siguran.

Ekološki: smanjuje emisiju CO2 za između 20 i 25% u usporedbi s benzinom te nema emisiju sumporovog oksida ili olova. Već se koristi kao gorivo na više od četiri milijuna vozila diljem svijeta.

Ekonomičan: cijene su općenito konkurentne i niže nego za benzin ili dizel. Isto tako, postoje brojna porezne olakšice za vlasnike vozila s komprimiranim prirodnim plinom.

Siguran: Komprimirani prirodni plin je lakši od zraka te se brzo rasprši u slučaju curenja, ne stvarajući eksplozivni sloj ili zapaljivu lokvu. Nema ograničenja u pristupu podzemnim garažama. Sva Citroënova vozila s komprimiranim prirodnim plinom su odobrena i opremljena vrhunskim sigurnosnim sustavima.